Zveme vás na webinář: Jak digitalizovat své účetnictví s Evalou
V pátek 18. října od 14. hodin vám náš obchodní manažer Štěpán ukáže, jak se pracuje s účetním programem Evala a jak vám pomůže digitalizovat účetnictví a ušetřit spoustu práce a času.

Evala je první účetní program vytvořený přímo pro účetní kanceláře a samostatné účetní. Díky přehlednému designu, intuitivnímu ovládání a řadě užitečných funkcí je tím nejlepším parťákem do vaší kanceláře. O tom se již přesvědčily desítky firem a účetních kanceláří, které v Evale vedou účetnictví a daňovou evidenci.
Online živá ukázka práce v Evale
Přijďte se podívat na ukázku práce v účetní programu, jehož funkce, přívětivé uživatelské rozhraní a ovládání jej dostalo mezi 3 nejlepší projekty z více jak dvou stovek účastníků v mezinárodní soutěži UX Nordic Awards.
Je webinář pro mě?
Tento webinář je vhodný jak pro ty, kteří s Evalou ještě nepracovali, tak pro ty, kteří si ji už vyzkoušeli, ale chtěli by se o programu dozvědět více. Doptat se budete moci na vše, co vás ohledně nového účetního systému zajíma.
Náš kolega, obchodní manažer Štěpán Blažek, váš v živé ukázce Evalou provede a ukáže vám, jak se s ní pracuje a jak fungují některé z jejích funkcí.
Na webináři tak uvidíte:
- Import dokladů do Evaly
- Hromadné zaúčtování dokladů
- Automatické zaúčtování bankovních pohybů
- Tvorbu časového rozlišení a práci se zálohovými fakturami
- Práci s bankou, reporty a majetkem
- Práci se Zákaznickým portálem
Webinář se uskuteční online v pátek 18. října 2024 od 14. hodin a je zcela zdarma. Vysílat budeme přibližně hodinu.
Po registraci od nás obdržíte unikátní odkaz, pomocí kterého se k webináři přihlásíte. Nemusíte nic stahovat ani instalovat do počítače. Vysílání proběhne online, takže z pohodlí vaší kanceláře nebo třeba obýváku.