Proč účetní milují Evalu
Evala je účetní program vytvořený přímo pro práci účetních kanceláří a spokojenost jejich zákazníků. Účtujte své klienty online v Evale od 150 Kč měsíčně.
Vyzkoušet zdarmaEvala odbourává každodenní rutinu
Účtujte bankovní pohyby automaticky
Po nahrání výpisu z banky Evala na základě částky, variabilního symbolu či jiných pravidel spáruje platby s doklady a navrhne jejich zaúčtování. Vy Evalu jen zkontrolujete a zaúčtování potvrdíte.
Nepřepisujte doklady ručně
Evala za vás ráda přepíše údaje z dokladu do formuláře. Vyčítání dokladů ve formátu ISDOC je samozřejmostí, ale poradí si třeba i s vyčtením faktur vyfotografovaných telefonem.
Stahujte pohyby přímo z banky
Díky API propojení si bude Evala stahovat platby přímo z banky a automaticky je párovat s doklady, které hradí. Vy si zatím uvaříte kávu a pak jen zkontrolujete navržené zaúčtování.
Importujte doklady hromadně
Doklady můžete do Evaly nahrávat ve formátu XML nebo ISDOC. Ať už je stáhnete z e-shopu, fakturační aplikace či jiného účetního systému, do Evaly je můžete nahrát hromadně.

Evala poskytuje detailní přehledy nad daty
Neztraťte se v datech díky reportům
Nejdřív vybrat a naklikat políčka, pak generovat, čekat a tisknout. V Evale? Tak to vůbec. Tady jsou reporty interaktivní, nastavitelné a výsledky vidíte okamžitě. Ale samozřejmě si je můžete i vytisknout.
Třiďte doklady pomocí štítků
Chtějí po vás zákazníci nejen účetnictví ale i controlling? Používáte členění na zakázky, činnosti či střediska? A nestačí vám? V Evale si doklady můžete členit pomoci vlastních štítků.
Nechte se provést účetní uzávěrkou
Evala vás provede účetní uzávěrkou krok za krokem a upozorní vás na to, co je třeba zkontrolovat a na co si dát pozor. Všechna data vidíte přehledně v rámci jedné obrazovky.
Mějte přehled díky auditní stopě
Už žádné hádky s kolegy kdo, kdy a jaké změny na faktuře provedl. V Evale jsou všechny záznamy opatřeny auditní stopou, takže najít viníka už bude hračka a ne detektivní případ.

Evala usnadňuje účetním práci
Sbírejte doklady na jednom místě
Evala zvládá i papír, ale chce komunikovat hlavně elektronicky. Když pošle majitel účtované firmy fakturu přímo do Evaly, tak si ji můžete rovnou zařadit do účetnictví. Nejste-li si fakturou jistí, nechejte ji schválit.
Napojte se na datovou schránku
Zase vám klient zapomněl předat dokument z finančního úřadu? Propojte Evalu s jeho datovou schránkou a komunikujte s úřady státní správy napřímo. Oznámení v Evale vás vždy upozorní na novou zprávu.
Účtujte majetek pohodlněji
Účtování majetku je hračka. Přepnutím jednoho tlačítka dojde k zařazení majetku do užívání, k zaúčtování a vypočítají se také odpisy. Dokonce ani technické zhodnocení Evalu nezastaví.
Podávejte daňová přiznání na pár kliků
Evala je napojení na portál Moje daně Ministerstva financí, takže na pár kliknutí se všechny údaje z Evaly přenesou do daňového formuláře na portálu. Nebo si je můžete stáhnout do počítače.

Evalu si zamilují i vaši zákazníci
Dopřejte zákazníkovi online přehled
Klient volá pět minut před koncem pracovní doby? V pořádku. Odkažte jej do Zákaznického portálu, kde najde všechny informace o své firmě. Zatímco je bude procházet, vy už můžete venčit pejska.
Nechte jej schvalovat doklady na klik
Hromady dokladů ke schválení? Žádný stres. V Zákaznickém portálu je klient odsouhlasí na pár kliknutí – klidně i hromadně. Schválený doklad můžete obratem zařadit do účetnictví.
Nabídněte klientům pohodlné platby
Klient hledá fakturu k zaplacení? Už nemusí prohrabávat e-maily. V Zákaznickém portálu najde seznam žádostí o úhradu i s vygenerovanými QR kódy. Zaplatí tak obratem třeba svým telefonem.
Komunikujte spolu jedním kanálem
Dost bylo telefonování a vypisování e-mailů. Posílejte si zprávy, doklady a další dokumenty už jenom prostřednictvím jednoho zabezpečeného kanálu v rámci Zákaznického portálu.

Nechcete zkoušet a klikat sami?
Ukážeme vám Evalu ve 45 minutách
Rádi vám systém předvedeme zdarma během online schůzky přes Microsoft Teams.