menuLogoProč EvalaPodporaNávodyPro školyCeníkBlogO násPřihlásitVyzkoušet zdarma
Zpět

Jak archivovat zákazníka?

Pokud přestanete zpracovávat účetnictví pro vašeho zákazníka, máte ze zákona stanovenou archivační dobu jeho dokladů a dokumentů. Abyste nemuseli data tisknout a fyzicky je zákazníkovi předávat, umožňuje Evala jejich uchování.

Archivace agendy zákazníka je zpoplatněna částkou 50 Kč / měsíc / zákazník. Ke změně ceny ve fakturaci dojde následující měsíc po měsíci, v němž byl zákazník archivován.

Archivovaná data zůstávají stále k dispozici pro čtení, ale není možné vytvářet další doklady ani jiné záznamy. Stejně tak není možné přijímat nové zprávy do inboxu.

Archivování zákazníka

  1. Klikněte na Výběr zákazníků vlevo nahoře a zobrazte si přehled všech zákazníků.
  2. V pravém horním rohu klikněte na ikonu bedny .
  3. Na dlaždicích reprezentující zákazníky se v levém horním rohu objeví tatáž ikona. Klikněte na ni u zákazníků, jejichž profil chcete archivovat.
  4. Svůj výběr potvrďte tlačítkem Archivovat.
  5. Dlaždice archivovaných zákazníků zešednou a přesunou se pod dělící čáru. Od následujícího měsíce platíte za archivovaného zákazníka 50 Kč / měsíc namísto původní částky.

Obnovení zákazníka

Pro obnovení archivovaného zákazníka klikněte na ikonu v levém horním rohu na jeho dlaždici ve Výběru zákazníků. Profil zákazníka bude okamžitě zpřístupněn.

V případě obnovení zákazníka bude nová částka za tohoto zákazníka fakturovaná za celý měsíc, ve kterém byl profil obnoven.

Mohlo by vás také zajímat