Představili jsme Evalu na konferenci Digitalizace účetnictví 2023
Odborná veřejnost mohla poprvé nahlédnou pod pokličku v naší kuchyni a spatřit Evalu - první účetní program vytvořený přímo pro účetní kanceláře. Tu jsme veřejně představili na konferenci Digitalizace účetnictví v Praze.

O čem byla konference Digitalizace účetnictví?
Ve středu 11. října 2023 jsme se zúčastnili konference Digitalizace účetnictví. Tématem akce bylo, jak využít AI v účetnictví. Na konferenci dorazili zástupci řady účetních a dańových kanceláří, které již zastávají tzv. “paperless office” přístup k podnikání. Na konference nechyběli ani partneři, včetně nás, kteří se na digitální transformaci zaměřují.
Přednášky na konferenci pokrývaly tato témata:
- Digitalizace účetnictví a její budoucnost
- Využití AI v účetnictví
- Paperless Office
- Asistence při digitalizaci
V rámci panelové diskuze na téma AI jako oheň - dobrý sluha, špatný pán vystoupil náš CEO Martin Cígler, který svůj výstup shrnul slovy: “Adopce umělé inteligence a digitalizace v účetnictví je velké téma a účetní firmy, které zvládnou adopci mezi prvními budou mít na trhu velkou výhodu.”
Umělá inteligence, paperless office a především digitalizace účetnictví je pro Seyfor důležité téma. Nejen proto na trh přichází Evala.

Evala, první systém pro účetní kanceláře
Evala je nový účetní program, který byl vytvořen s ohledem na potřeby účetních kanceláří. Klade si za cíl usnadnit způsob, jakým pracují a umožnit jim dosáhnout vyšší efektivity, produktivity a kvality služeb pro své zákazníky.
Na konferenci ji představil náš produktový manažer Jan Štacha, který v přednášce návštěvníkům popsal nejen vizi, která je za vývojem Evaly, ale hlavně ukázal několik činností, které Evala dělá jinak oproti současným účetním systémům.

Vize Evaly směřuje k budoucnosti účetnictví, která je plně digitalizovaná a automatizovaná. Evala nechce být jenom softwarem. Je to hlavně partner, který pomůže účetním kancelářím růst a stát se lídrem v oblasti digitálního účetnictví.
Toto jsou hlavní výhody, které Evala účetním kancelářím přináší:
- Snadné a intuitivní ovládání v příjemném uživatelském prostředí
- Dostupnost systému odkudkoliv a kdykoliv
- Žádná omezení počtu uživatelů či zákazníků
- Široká škála funkcí, které se nemusí složitě integrovat (nástroje pro digitalizaci a archivaci dokladů nebo komunikaci se zákazníkem)
“Ruku na srdce, v Česku vlastně není žádný účetní software či služba od začátku napsaná pro potřeby účetních kanceláří. To se s Evalou změní,” dodává Martin Cígler.
Evala bude k dostání od 1. 3. 2024
Konference Digitalizace účetnictví nám poskytla příležitost představit Evalu poprvé odborné veřejnosti a také prozkoumat potenciál, jaký tento software má v praxi. Návštěvníci si Evalu mohli vyzkoušet na našem stánku.
Mezi všemi přítomnými odborníky vyvolala velký zájem. Díky Evale teď dostanou do ruky nástroj, který jim umožní dosáhnout cílů v podobě rychlejší a efektivnější práce.
Všichni ostatní zájemci si mohou Evalu vyzkoušet už 1. 3. 2024, a to na prvních 30 dnů úplně zdarma.