Zákaznický portál: komunikujte s účetní už jenom online
Zákaznický portál je přehledová obrazovka určená majitelům účtovaných firem, kteří díky ní mohou online sledovat výkon své společnosti a prostřednictvím které budou komunikovat s účetní, schvalovat doklady určené k zařazení do účetnictví a provádět úhrady zadané účetní.

V dnešní době už není nutné, aby zákazníci psali nebo volali své účetní pokaždé, když chtějí nahlédnout do výsledovky či jiných účetních reportů. Evala nabízí všem klientům účetních kanceláří tzv. Zákaznický portál, který jim umožní mít nejen přístup ke všem svým účetním výsledkům, ale hlavně jim umožní s účetní komunikovat prostřednictvím jednoho zabezpečeného kanálu.

Díky Zákaznickému portálu může zákazník kontrolovat údaje odkudkoliv a kdykoliv se mu zachce, k tomu je zapotřebí pouze počítač, webový prohlížeč a připojení k internetu. Všechny reporty mají tak klienti účetních společností k dispozici online na pár kliknutí myši.
Vedle toho portál slouží také pro komunikaci s účetní, takže zákazníci už nejsou nuceni telefonovat nebo psát e-maily; veškerá komunikace může probíhat jen prostřednictvím Evaly, kde si mohou se svou účetní vyměňovat zprávy a posílat doklady a jiné dokumenty.
V neposlední řadě slouží portál také pro schvalování dokladů, které chce účetní zařadit do účetnictví. Schvalovatel je upozorněn notifikací, na základě které provede kontrolu dokladu a následně jej schválí, případně odmítne.
Přístup do portálu obdrží osoba uvedená jako kontaktní při zakládání profilu nového zákazníka do Evaly. Účetní samozřejmě může vytvořit přístupy pro další zaměstnance z účtované společnosti.
Více informací o Zákaznickém portálu najdete ve videu níže, nebo v tomto článku, kde krok za krokem popisujeme, jak se s portálem pracuje.