Jak vytvořit novou kancelář?
V rámci jednoho Evala účtu můžete mít přístup do více účetních kanceláří současně. Počet založených kanceláří je neomezený, platí se vždy za množství zákazníků v jednotlivých kancelářích.
Po prvním přihlášení do Evaly budete okamžitě vyzváni k založení kanceláře. Napíšete její jméno a uvedete podobu webové adresy, která pro ni bude v Evale zřízena.
Pro název webové adresy lze použít znaky „a-z, A-Z, 0-9, -“. Adresa nesmí začínat a ani končit znakem „-“ a nesmí mít dva znaky „-“ za sebou. Celkově může obsahovat nejvýše 63 znaků.
Do webové adresy nepíšete “www”.

Při každém dalším přihlášení vždy vyberete ze seznamu založených kanceláří tu, ve které budete chtít pracovat (pokud máte založenou jen jednu kancelář, bude v seznamu pouze ona).

Novou účetní kancelář vytvoříte kliknutím na tlačítko + Založit novou vespod seznamu.
Přepínat se mezi jednotlivými kancelářemi není možné, musíte se vždy odhlásit z Evaly a po novém přihlášení zvolit jinou kancelář.