Kde hledat nápovědu v Evale?
Pokud při práci v Evale narazíte na funkce a ovládací prvky systému, kterým nebudete rozumět, máte několik možností, kam se obrátit pro radu.
Interaktivní body s nápovědou v systému
Přímo v systému Evala na hlavním panelu v levém dolním rohu obrazovky najdete tlačítko s ikonou otazníku . Po kliknutí na něj se u vybraných funkčních prvků v Evale zobrazí interaktivní body s textovou nápovědou, kde se dozvíte k čemu daný prvek či ikona slouží. Užitečnost jednotlivých bodů nápovědy můžete ohodnotit výběrem palce nahoru či dolů . Díky tomu budeme vědět, které z bodů je nutné upravit a které nikoliv.
Články podpory na webu
Vaši otázku můžete také zkusit vyhledat pomocí fulltextového vyhledávacího pole na stránce webu naší podpory. Postupně doplňujeme články na nejrůznější témata, takže je pravděpodobné, že jsme zpracovali už i to vaše.
Obrátit se přímo na zákaznickou podporu
Pokud odpovědi na svůj dotaz nenajdete mezi interaktivními body v systému, ani na webu podpory, můžete se samozřejmě napřímo spojit s kolegy na zákaznické podpoře. A to prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.
Tlačítka pro zobrazení kontaktních informací na podporu najdete v pravé dolní části obrazovky, a to po rozkliknutí ikony otazníku v levém dolním rohu. Kliknutí na tuto ikonu vás přesměruje na kontaktní informace na zákaznickou podporu.