Komunikace účetní se zákazníkem
Díky Zákaznickému portálu může komunikace mezi účetním a zákazníkem probíhat jen prostřednictvím Evaly. Neposílejte e-maily ani neztrácejte čas telefonováním. V tomto návodu vám ukážeme jak na to.
Díky Zákaznickému portálu probíhá komunikace jedním zabezpečeným a auditovaným kanálem, takže nemusíte mít strach, že e-maily zapadnou ve schránce přijatých zpráv, nebo že se nedovoláte, případně druhá strana zapomene. Jak účetní, tak zákazník budou na nový požadavek upozorněni notifikací a uvidí jej v Evale.
Jak může zákazník poslat požadavek na účetní?
Vytvoření a odeslání požadavku
- Přihlaste se do Zákaznického portálu a klikněte na dlaždici Požadavky.
- Dostanete se na přehled vámi vytvořených požadavků. Klikněte na ikonu plus
pro vytvoření nového požadavku.
- Napište předmět požadavku - funguje obdobně jako předmět v e-mailu, snažte se v něm vystihnout stěžejní informaci, následně napište i text zprávy, ve které podrobněji rozepíšete váš požadavek.
- Ikonou
můžete ke zprávě přidat libovolně velkou přílohu.
- Požadavek odešlete tlačítkem
.

Po odeslání se požadavek vytvoří v seznamu a bude ve stavu V řešení . Účetní obdrží notifikaci o vámi odeslané zprávě.
Číslo v bublině u dlaždice Požadavky v zákaznickém portálu znázorňuje počet požadavků, které jsou ve stavu V řešení.

Účetní odpoví na požadavek
- Pokud účetní na požadavek odepíše, bude vás o tom informovat notifikace v Zákaznickém portálu. Ty najdete u ikony zvonečku na postranním panelu vlevo.
- Vraťte se zpátky do Požadavků a rozklikněte odpověď od účetní. Jednoduše si s ní teď můžete vyměňovat zprávy, jako byste si posílali smsky nebo chatovali na sociální síti.
Účetní vyřeší požadavek
- Jakmile účetní vyřeší váš požadavek, označí jej jako Vyřešený.
- Opět vás o tom bude informovat notifikace na postranní liště.
- Všimněte si, že stav požadavku se změnil na Vyřešeno
a že na něj už nemůžete reagovat. Otevřít znovu požadavek není možné, takže v případě potřeby musíte vytvořit nový.
Jak odeslat a vyřešit požadavek jako účetní?
Na straně účetní se s požadavky pracuje úplně stejně jako v Zákaznickém portálu. O novém požadavku vás bude taktéž informovat notifikace na postranní liště a stejně tak se objeví číslo v bublině u dlaždice Požadavky na pracovní ploše. Stejně jako v zákaznickém portálu číslo značí množství otevřených požadavků.

- Otevřete dlaždici Požadavky, kde najdete všechny zprávy, které jste si se zákazníkem vyměnili. Případně můžete ikonou plus
vytvořit novou vlastní zprávu zákazníkovi.
- Rozkliknutím požadavku v seznamu si zobrazíte jeho obsah.
- Můžete na něj reagovat pomocí zprávy. Připojit také můžete libovolně velkou přílohu z počítače.
- Jakmile budete s požadavkem hotovy, klikněte na tlačítko Vyřešeno v pravém dolním rohu. Tím požadavek uzavřete. Na rozdíl od zákazníka můžete požadavek znovu otevřít přepnutím spínače a pokračovat v konverzaci.
