menuLogoProč EvalaPodporaNávodyPro školyCeníkBlogO násPřihlásitVyzkoušet zdarma
Zpět

Komunikace účetní se zákazníkem

Díky Zákaznickému portálu může komunikace mezi účetním a zákazníkem probíhat jen prostřednictvím Evaly. Neposílejte e-maily ani neztrácejte čas telefonováním. V tomto návodu vám ukážeme jak na to.

Díky Zákaznickému portálu probíhá komunikace jedním zabezpečeným a auditovaným kanálem, takže nemusíte mít strach, že e-maily zapadnou ve schránce přijatých zpráv, nebo že se nedovoláte, případně druhá strana zapomene. Jak účetní, tak zákazník budou na nový požadavek upozorněni notifikací a uvidí jej v Evale.

Jak může zákazník poslat požadavek na účetní?

Vytvoření a odeslání požadavku

  1. Přihlaste se do Zákaznického portálu a klikněte na dlaždici Požadavky.
  2. Dostanete se na přehled vámi vytvořených požadavků. Klikněte na ikonu plus pro vytvoření nového požadavku.
  3. Napište předmět požadavku - funguje obdobně jako předmět v e-mailu, snažte se v něm vystihnout stěžejní informaci, následně napište i text zprávy, ve které podrobněji rozepíšete váš požadavek.
  4. Ikonou můžete ke zprávě přidat libovolně velkou přílohu.
  5. Požadavek odešlete tlačítkem .

Po odeslání se požadavek vytvoří v seznamu a bude ve stavu V řešení . Účetní obdrží notifikaci o vámi odeslané zprávě.

Číslo v bublině u dlaždice Požadavky v zákaznickém portálu znázorňuje počet požadavků, které jsou ve stavu V řešení.

Účetní odpoví na požadavek

  1. Pokud účetní na požadavek odepíše, bude vás o tom informovat notifikace v Zákaznickém portálu. Ty najdete u ikony zvonečku na postranním panelu vlevo.
  2. Vraťte se zpátky do Požadavků a rozklikněte odpověď od účetní. Jednoduše si s ní teď můžete vyměňovat zprávy, jako byste si posílali smsky nebo chatovali na sociální síti.

Účetní vyřeší požadavek

  1. Jakmile účetní vyřeší váš požadavek, označí jej jako Vyřešený.
  2. Opět vás o tom bude informovat notifikace na postranní liště.
  3. Všimněte si, že stav požadavku se změnil na Vyřešeno a že na něj už nemůžete reagovat. Otevřít znovu požadavek není možné, takže v případě potřeby musíte vytvořit nový.

Jak odeslat a vyřešit požadavek jako účetní?

Na straně účetní se s požadavky pracuje úplně stejně jako v Zákaznickém portálu. O novém požadavku vás bude taktéž informovat notifikace na postranní liště a stejně tak se objeví číslo v bublině u dlaždice Požadavky na pracovní ploše. Stejně jako v zákaznickém portálu číslo značí množství otevřených požadavků.

  1. Otevřete dlaždici Požadavky, kde najdete všechny zprávy, které jste si se zákazníkem vyměnili. Případně můžete ikonou plus vytvořit novou vlastní zprávu zákazníkovi.
  2. Rozkliknutím požadavku v seznamu si zobrazíte jeho obsah.
  3. Můžete na něj reagovat pomocí zprávy. Připojit také můžete libovolně velkou přílohu z počítače.
  4. Jakmile budete s požadavkem hotovy, klikněte na tlačítko Vyřešeno v pravém dolním rohu. Tím požadavek uzavřete. Na rozdíl od zákazníka můžete požadavek znovu otevřít přepnutím spínače a pokračovat v konverzaci.