Jak vytvořit zákaznické přístupy do Zákaznického portálu?
Přístup do zákaznického portálu získává automaticky osoba uvedená jako kontaktní při založení nového zákazníka. Pokud by však zákazník potřeboval další přístupy pro zaměstnance, musí o ně požádat účetní.
Při tvorbě nového zákazníka do Evaly musíte uvést kontaktní informace na zástupce společnosti. Ve výchozím nastavení bude na uvedenou adresu poslán e-mail, prostřednictvím kterého si dotyčný zřídí přístup do Zákaznického portálu.
Pokud byste nechtěli, aby se automaticky vytvořil přístup do Zákaznického portálu pro uvedenou kontaktní osobu, jednoduše zrušte zaškrtnutí boxu u možnosti vytvořit Přístup do zákaznického portálu během nastavování informací pro první účetní rok.
Nové přístupy do zákaznického portálu může založit jenom ten uživatel, který disponuje Rolí v kanceláři “Majitel”.

Jak vytvořit nový přístup do Zákaznického portálu?
Jako účetní vytvoříte přístup následovně:
- Ve Výběru zákazníků vlevo nahoře zvolte Moje kancelář.
- V menu vyberte možnost Uživatelé > Nastavení uživatelů.
- Dostanete se na seznam všech založených uživatelů.
- Klikněte na ikonu plus
pro založení nového uživatele.
- Vyplňte údaje o uživateli, jako je jméno, příjmení, firemní e-mail a volitelně telefon.
- Přidělte mu Roli v kanceláři “Zákazník”.
- Stejně tak Roli v zákazníkovi zvolte jako “Zákazník”. Dále vyberte název firmy, do jejíhož zákaznického portálu bude mít přístup.
- Nastavení uložte.
- Dotyčný následně obdrží na uvedený e-mail zprávu, po jejímž rozkliknutí si vytvoří přístupové heslo do Zákaznického portálu.
